Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Educación emocional : propuestas para educadores y familias / Rafael Bisquerra (coord.) ; con la colaboración de Aina Bisquerra Prohens ... [et al.]

por Bisquerra Alzina, Rafael; Bisquerra Prohens.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Bilbao : Desclée de Brouwer, 2019 Edición: 4ª ed.Descrición: 259 páxinas ; 21 cm.ISBN: 9788433025104.Materia(s): Intelixencia emocional | Educación afectiva
Contido:
Bibliografía, páx.249-259
Resumo: A educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas, etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional. O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida. Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias.En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade, etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica.A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar. Lista(s) nas que aparece este ítem: EMOCIÓNS/EMOCIONES
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Non existen ítems para este rexistro

Bibliografía, páx.249-259

A educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas, etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional. O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida. Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias.En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade, etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica.A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar.

Coa tecnoloxía Koha